B2B

JAK KUPOWAĆ?

JAK KUPOWAĆ?
 

WARUNEK KONIECZNY - REJESTRACJA
 

Każdy kto chciałby korzystać z możliwości dokonywania zakupów za pośrednictwem platformy sprzedażowej B2B musi posiadać konto. Konto może być założone w jeden z dwóch sposobów:
 

1. Rejestrację na stronie http://zgora.cedrus24.pl/Profil/LogOn:
- zaakceptowanie polecenia "Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się."
- wypełnienie wszystkich niezbędnych do rejetracji danych.
Aby zakończyc poprawnie proces rejestracji Kontrahent musi zaakceptować Regulamin oraz musi zezwolić na przetwarzanie danych osobowych.

2. Wysyłając prośbę o założenie konta w systemie na adres e-mail:
b2b@cedrus.zgora.pl . 
W celu zalogowania sie należy na stronie http://zgora.cedrus24.pl/Profil/LogOn  wprowadzić wlasny login i hasło. Po poprawnym zalogowaniu system przekieruje użytkownika na stronę główną platformy.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA DOSTAWY
 

JAK ZŁOŻYC ZAMÓWIENIE?

  1. Znajdź odpowiedni produkt

  • Możesz skorzystać z wyszukiwarki w prawym górnym rogu pulpitu i wpisać nazwę produktu/ część nazwy/ symbol lub
  • Skorzystać z listy kategorii głównych w bocznym pionowym menu. Po dokonaniu tego wyboru system wskaże pasek filtrów, który pomoże Ci zawęzić grupę poszukiwań towarów (można wybrać daną grupę - całą podkategorię produktów lub wyszukać artykuł po nazwie tylko w jednej grupie).
Platforma sprzedażowa B2B CEDRUS przedstawia następujące ceny:
- "ceny bazowe" towarów, które są obowiązującymi cenami hurtowymi brutto
- "ceny netto" i "ceny brutto" ceny zakupowe, czyli hurtowe pomniejszone o rabat przypisany danemy Klientowi. Na produkty zakupione poprzez platformę  przysługuje taki sam rabat, jak przy innej formie zakupu (zamówienia mailowe i telefoniczne). Poziom rabatowy wynika z indywidualnych ustaleń.

 
  1. Dodaj produkt do Koszyka

Gdy znajdziesz Towar, który chcesz kupić wpisz żądaną ilość produktu i dodaj ten produkt przez wybór polecenia "Do Koszyka". Można to zrobić z poziomu listy  lub ze strony produktu. Po dodaniu produktu do Koszyka pojawi się komunikat "Zaktualizowano zamówienie". Jeśli zwiększysz ilość/dodasz go jeszcze raz, system powiadomi cię o tym, że produkt jest już w koszyku i zapyta czy zwiększyć ilość produktu. W przypadku zamówienia produktu, który jest aktualnie niedostępny zobaczysz komunikat informujący Cię o tym "Oczekiwanie na dostawę. Zapytaj o termin dostępności." Możesz dodać go do Zamówienia jednakże realizacja (zamówienia na ten towar) nastąpi, gdy będzie on ponownie w sprzedaży. O przewidywanym terminie dostępności poinformuje Cię handlowiec.
 
  1. Zaakceptuj Zamówienie

Po skompletowaniu całości zamówienia zaakceptuj je poprzez zaznaczenie opcji „Zamówienie” i wskazaniu Sposobu Dostawy i Adresu Dostawy. Gdy uzupełnisz w/w dane kliknij ikonę "Zrealizuj zamówienie".
 
  1. Potwierdzenie złożenia Zamówienia

Jeśli kliknąłeś  "Zrealizuj zamówienie"  zobaczysz  komunikat  "Potwierdzenie zamówienia. Dziękujemy. Zamówienie zostało złożone pod numerem...".
Otrzymasz również e-maila o treści: " Witaj, informujemy, że uległ zmianie status zamówienia na: Przyjęte do realizacji" wraz ze wszystkimi danymi dot. Twoich zakupów.
 

KIEDY TWOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZREALIZOWANE?

 
Towar zostanie dostarczony w dniu, jaki został ustalony do regularnych cotygodniowych dostaw. Zamówienie możesz kompletować nawet przez kilka dni, ale musisz je złożyć najpóźniej do godziny 13-tej dnia poprzedzajacego TWÓJ DZIEŃ DOSTAW. Na przykład: jeśli dostawy od Hurtowni Cedrus ustalone są na czwartki, to twoje Zamówienie powinno zostać złożone najpóźniej w środę o godzinie 13-tej. Jeśli natomiast potrzebujesz towaru pilnie, w innym dniu - istnieje możliwość dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Pamietaj, aby napisać o tym w uwagach do zamówienia! Nasz handlowiec powiadomi Cię o czasie realizacji oraz o ewentualnych dodatkowych kosztach za dostawę.
 

 SKORZYSTAJ Z "POCZEKALNI"
 

ZAMÓWIENIE CZY OFERTA? 

Jeśli nie jesteś zdecydowany na zakup produktu, ale jesteś nim zainteresowany lub w Twojej firmie listę produktów do Zamówienia składa więcej niż jedna osoba - możesz przygotować sobie Ofertę. Opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy przez kilka dni kompletujesz jedno, cotygodniowe Zamówienie. 

Sporządzenie oferty następuje przez wybór polecenia "Dodaj do Koszyka" (oraz wyboru żądanej ilości produktu) obok danego produktu, a kolejno zaakceptowanie opcji „Oferta”.
 

POCZEKALNIA

  1. Każda Oferta trafia do Listy Koszyków w Poczekalni i oznaczona jest indywidualnym numerem np. "koszyk/12"
  2. Możesz przekształcić Ofertę w Zamówienie. Aby to wykonać otwórz „Szczegóły” wybranego Koszyka, np. "koszyka/12", a kolejno zaakceptuj polecenie "Dodaj do Koszyka". Następnie postępuj zgodnie z instrukcją skaładania zamówień.
     

 DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
 

Przy każdym produkcie podana jest jego ogólna dostępność.
Jeżeli produkt nie jest w danej chwili dostępny, prosimy o kontakt w celu uzgodnienia terminu jego dostępności.

 

PRZY PRODUKTACH ZNAJDUJĄ SIĘ NASTĘPUJĄCE OZNACZENIA INFORMUJĄCE O ICH DOSTĘPNOŚCI:
 

  • „Oczekiwanie na dostawę. Zapytaj o termin dostępności.” oznacza to że nie mamy takiej ilości produktu lub nie ma go aktualnie wcale, ale możesz złożyć zamówienie mimo to.
     

Nasz handowiec skontaktuje się z Tobą i powiadomi Cię o przewidywanym terminie dostępności tego artykułu, a przy tym: będzie mógł zrealizować pozostałą część zamówienia i zrobi dla Ciebie rezerwację z nowej dostawy na brakujący produkt/anuluje resztę zamówienia.
 

  • "duża ilość"  - oznacza, że towar jest dostępny w jednym z naszych magazynów, co potwierdzamy wysłaniem wiadomości e-mail. Wysyłka towaru realizowana jest w ustalonym terminie.
     
  • "średnia ilość" – to znaczy, że taki produkt mamy w magazynie i wyślemy go w ustalonym terminie. Jeśli jednak zamówisz większą ilość takiego produktu, może się okazać, że nie mamy aż tylu sztuk dostępnych ”od ręki” i będziesz musiał poczekać na niego dłużej, o czym poinformujemy Cię w osobnym e-mailu/telefonicznie.
     
  • "mało" – to znaczy, że taki produkt mamy w magazynie i wyślemy go w ustalonym terminie. Jeśli jednak zamówisz większą ilość takiego produktu, może się okazać, że nie mamy aż tylu sztuk dostępnych ”od ręki” i będziesz musiał poczekać na niego dłużej, o czym poinformujemy Cię w osobnym e-mailu.
     
  • "brak" – to znaczy, że takiego towaru nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość producentów  to 3 – 7 dni robocze. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.
     

STATUSY REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1.   PRZYJĘTE DO REALIZACJI

Data Status Opis
2017-05-10 10:06:28 Przyjęte do realizacji  


​Jest to pierwszy etap realizacji zamówienia. E-mail, w którym zawarta jest taka informacja to nic innego jak potwierdzenie złożenia zamówienia. W dalszym ciągu pozostaje ono wyłącznie w systemie platformy sprzedażowej B2B i nie rezerwuje jeszcze stanów magazynowych zamówieonego przez Ciebie towaru. 

  1.   W REALIZACJI

Data

Status Opis
2017-05-10 10:33:50 W realizacji zamówienie zostało przyjęte do systemu 
2017-05-10 10:06:28 Przyjęte do realizacji  


O kolejnym etapie realizacji zamówienia poinformuje Cię drugi e-mail od CEDRUS HURTOWNI OGRODNICZEJ (b2b@cedrus.zgora.pl). Status nazwany  "W realizacji" oznacza, że Twoje zamówienie zostało przyjęte do systemu sprzedażowego hurtowni. Teraz widzą je handlowcy i mogą nadać bieg jego realizacji - tzn przekazać do Magazynu, przekształcić dokument, ustalic termin dostawy, wystawić pro formę/ Fv sprzedaży/ paragon imienny, ustalić szczegóły, nanieść ewentualne poprawki.

  1.   ZREALIZOWANE

Data Status Opis
2017-04-12 09:28:07 Zrealizowane Wystawiono Fakturę VAT: FS 2338/SUL/2017 
2017-04-12 08:52:43 W realizacji zamówienie zostało przyjęte do systemu 
2017-04-12 08:37:56 Przyjęte do realizacji  


Status zamówienia "Zrealizowane", o którym dowiesz się z trzeciego e-maila od CEDRUS HURTOWNI OGRODNICZEJ (b2b@cedrus.zgora.pl) oznacza, że Twoje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki, a handlowiec wystawił już Fv sprzedaży/paragon imienny. Dokument sprzedaży zostanie dołączony do wiadomości w formie pliku .pdf. Dostawa towaru, który zakupiłeś zostanie zrealizowana w ustalonym terminie.
 

PROMOCJE

W zakładce „Promocje” znajdziesz naszą gazetkę „Cedrus”, ze zdjęciami towarów w specjalnych promocyjnych cenach!

Jeśli zainteresuje Cię któryś artykuł promocyjny i chciałbys go zakupić po okazyjnej cenie:

  1. Wyszukaj go na liście produktów.
  2. W tabeli zobaczysz cenę bazową oraz ceny netto i brutto (czyli ceny po Twoim rabacie), nie zaś cenę z gazetki.
  3. Jeśli okaże się, że jest ona niższa niż Twoja cena zakupowa i chciałbyś skorzystać z promocji gazetkowej to zamieść taki dopisek w uwagach do zamówienia, np. ”Proszę o cenę gazetkową na: Decis ogród SRH/AP/315”.

UWAGA: ceny promocyjne/gazetkowe nie łączą się z rabatem Klienta.